Visma Connect en Unpluq kiezen voor Presscloud

Startup maakt het voor bedrijven makkelijk om PR in house te nemen
De PR-startup Presscloud wil het voor bedrijven makkelijker maken om hun PR in-house te nemen. Het bedrijf maakt bekend dat sinds kort ook IT-bedrijf Visma Connect en startup Unpluq gebruikmaken van de in april gelanceerde PR-tool.
16-11-2020
Aaron Mirck

Regie over eigen PR

Sicco Brakema, marketingmanager bij Visma Connect: “Het liefst heb je eigenaarschap over de PR-uitingen van de organisatie. Presscloud helpt ons op dat gebied en dat is fijn, want zo kom je niet voor verrassingen te staan. De tool maakt PR op een laagdrempelige manier toegankelijk. Presscloud is betaalbaar, gebruiksvriendelijk en het team van Presscloud is goed bereikbaar en helpt ons vlot als we vragen hebben. In Presscloud hebben we een partner gevonden voor onze PR-uitdagingen.”

PR voor snelle groei

“Sinds kort maken we gebruik van Presscloud. Ik raad aan elke startup die bezig is met zijn lancering om ook voor PR te kiezen, want publiciteit kan de groei van een startend bedrijf versnellen. De bezoekersaantallen van onze site schoten door het dak door de media-aandacht die we hebben gerealiseerd. Dankzij Presscloud wordt PR eigenlijk heel gemakkelijk en toegankelijk”, aldus Nian Wetsteijn, verantwoordelijk voor de marketing van Unpluq.

Verbeteren van de PR van PR
Aaron Mirck, oprichter van Presscloud, stelt dat steeds meer bedrijven zelf een relatie willen opbouwen met de pers. “Dat is ook de meest duurzame manier om een merk te laten groeien. PR kan merken snel helpen groeien en tot een autoriteit laten uitgroeien. Helaas raakt PR vaak ondergesneeuwd in de marketingmix van bedrijven. Dat willen we oplossen, door met Presscloud de PR van PR te verbeteren. We zijn heel trots dat partijen als Visma Connect en Unpluq voor onze tool kiezen.”

Over Presscloud
Presscloud is opgericht om ervoor te zorgen dat PR voor nog meer bedrijven bereikbaar wordt. Daarom is de software Presscloud gratis. De software biedt gebruikers toegang tot 4000 journalisten en leert ze alles over PR wat ze moeten weten. Zo worden organisaties hun eigen PR-bureau. Ook biedt Presscloud toegang tot freelance PR-consultants. Zie voor meer informatie: www.presscloud.co.

Over Presscloud

Presscloud is a transformative PR platform designed for the modern digital age. Merging traditional PR strategies with cutting-edge AI technology, we empower businesses to craft compelling stories and reach the right audiences. With a vast database of media contacts across Europe and in the U.S., our platform ensures precision-targeted outreach. Beyond just press releases, Presscloud offers real-time analytics, giving users a clear insight into their PR impact. Whether you're a startup or an established brand, Presscloud is your partner in navigating the dynamic world of public relations.